Eli Krispin

SEO & PPC Manager

שיפור מהירות אתר

שיפור מהירות אתר וורדפרס - כל מה שצריך לדעת!

שיפור מהירות האתר הוא עניין מהותי בחווית המשתמש, תחשבו על זה, המוצר שלכם מעולה, השירות שלכם כעסק גם יכול להיות מעולה, אפילו הקמפיינים שלכם ברשת נפלאים ומדויקים, אבל בסופו של דבר אנשים נכנסים אליכם לאתר ורוצים להזמין מוצר, אם האתר שלכם לא יטען מספיק מהר, אם המוצר שהם רוצים לא יתווסף לסל הקניות מספיק מהר ואם כלל תהליך הקניה לא יהיה מספיק מהיר ופשוט, סביר להניח שאתם תפספסו כמות עצומה של לקוחות עבור עניין שהוא יחסית פשוט. 

מהם הדברים המשפיעים על טעינת אתר איטית?

בראש ובראשונה יש לבחור שרת איחסון חזק ומהיר ולא לחסוך כמה שקלים בודדים על דבר כה חשוב.

כאשר מדובר על טעינת BYTE ראשון זה תלוי מאוד בשרת שלכם.

במידה ובחרתם בשרת חינמי או אחד כזה שעלותו הינה כמה שקלים בודדים בחודש, יריתם לעצמכם בבטן ולא ברגל. הדבר יגרום לטעינה של מסך הפתיחה בכמה שניות והשרת לא יתן לכם את המשאבים הדרושים לחווית משתמש טובה> הלקוח ינטוש ואתם תשלמו את החיסכון הזה בצורה עקיפה.

מתוך היכרות וניסיון רב אנו ממליצים על שרתי קלאודוויז כיום מבין כל השרתים הקיימים : 

https://bit.ly/3QBm56x

שרתי קלאודוויז נותנים לכם את התמהיל המדוייק בין איכות לעלות וכמו כן תמיכה איכותית ויכולת לטפל בכל תקלה בשרת בזמן אפס. 

תשאירו לנו את העבודה

ב A-WEB יש לנו ניסיון רב עם שיפור מהירות אתרים, אנחנו יכולים לקצר משמעותית את זמני הטעינה של האתר שלכם, וכמובן ככל שזמן הטעינה מתקצר והמהירות משתפרת כך גם הסיכוי שלכם למכור גדל, שיפור מהירות הטעינה מגדיל את הסיכוי של להתקדם והוא חלק חשוב מקידום אתרים אורגני אם אתם רוצים שנקח את האתר שלכם צעד אחד משמעותי מאוד קדימה, נשמח שתיצרו קשר, או שתשאירו לנו פרטים.

כאן תוכלו לראות דוגמאות לטעינת האתר לפני ביצוע האופטימזציה ולאחר ביצוע שיפור מהירות הטעינה