SEO – קידום אתרים אורגני

תנו דחיפה לאתר שלכם באמצעות קידום אתרים אורגני!

קידום אתרים אורגני

לפני שאתה מגיע לשלב שבו אתה מחפש מומחה קידום אתרים, או חברה שתקדם לך את האתר בצורה אורגנית עולות הרבה התלבטויות בראש, כגון:

 

 

כיום לצערינו אנו נתקלים כמעט בכל יום בלקוח שמספר לנו על חברה שעשתה לו את הקידום האורגני למשך תקופה, כאשר הוא מרגיש שלא קרה כמעט כלום. 

אנו בודקים את האתר ומגלים שבאמת לא התבצעה כמעט שום פעולה רצינית לקידום אורגני, ולעיתים אפילו לא טרחו להיכנס לאתר במשך מספר חודשים.

אז מה בכל זאת ניתן לעשות כדי להימנע מכך?

ישנם שלושה דברים חשובים:

  1. לא להסתמך על כך שמצאתם את החברה בגוגל, הם משקיעות הרבה מאוד משאבים בעצמם, אבל זה ממש לא אומר שהם ישקיעו גם בכם. אתם רק עוד לקוח אחד מ..
  2. להתייעץ עם מישהו נוסף מעבר לחברה שאיתם אתם בודקים את הקידום לאתר שלכם.
  3. לבקש לראות תוצאות ולא רק לשמוע סיפורים. להשקיע חצי שעה של שיחת זום באחד על אחד(ככה גם תכירו יותר מי הולך לעבוד על הקידום של האתר שלכם וגם תחושו את הדינמיקה מעט), ולבקש לראות כמה אתרים לדוגמא ( לראות נתונים של עלייה בגוגל סרץ קונסול למשל או בגוגל אנאליטיקס{דבר שגם יוכיח לכם שהם אלה שגם מקדמים את האתר בפועל})
  4. לדבר עם לקוחות שהחברה שהולכת לקדם את האתר שלכם כבר קידמה, ולנסות להבין האם הם באמת טובים, תוך כמה זמן הם הצליחו לקדם את האתר? האם יש דברים שחשוב לשים לב אליהם בהתנהלות.

כשאנחנו נכנסים לפרוייקט של קידום אורגני, אנחנו לא נותנים הצעה לפני שאנו בוחנים את הנישה ואת הביטויים המרכזיים שעליהם האתר עתיד להיות מקודם. 

כיום יש הרבה חברות קידום אורגני שמיד ברגע שתדברו איתם כבר בטלפון בשיחה הראשונה, הן יתנו לכם מחיר שנשמע אטרקטיבי במיוחד וימהרו לקדם אתכם לשלב התשלום.

חשוב מאוד לא ליפול במלכודת הזו.

בקידום אורגני אמור להיות מנעד רחב בין פרוייקט אחד למשנהו!

לא דומה קידום של אתר לסדנאות יצירה לקידום לאתר בתחום הרפואה או עריכת דין.

וההבדל בריטיינר השוטף אמור להיות גבוה.

על מנת לקדם כיום אתר, כדאי לתכנן תקציב ממוצע של כ-2000 שקלים לחודש לחצי שנה לפחות.

במידה ואין לכם את התקציב הזה ואתם לא נמצאים בנישה שאיננה תחרותית לא מומלץ להתחיל בקידום האורגני. 

בקידום אתרים אורגני, אומנם לא ניתן להתחייב לתוצאות. אך בהחלט ניתן לשקף תוצאות. גם של אתרים אחרים וגם מתוך מחקר ראשוני של הנישה שאתם רוצים לקדם בגוגל, ניתן להכין אתכם לצפי מסויים ביחס לזמן שבו תוכלו לראות את ניצני הקידום.

החלק היותר מאתגר מצד הלקוח הוא החלק של הציפיה. כאשר לקוח משלם במשך כמה חודשים ואיננו רואה תוצאות מסויימות ( תוצאות אינן בהכרח עלייה במיקומים, אלא ייתכן שאינדוקס, ראיית התקדמות אסטרטגית הינן תוצאות מכובדות שעליהן כמובן צריך להסכים ולעשות יישור קו בתחילת עבודת הקידום).

לכן אנו פיתחנו שיטה שבה הלקוח תמיד מעודכן אונליין ויודע מה מתרחש בכל רגע נתון בקידום האתר שלו, הן מבחינת דירוג הביטויים ברמה היומיומית והן מבחינת צ'ק ליסט מסודר ומשוב תמידי על העבודה מצד הלקוח.

כיום, כאשר העולם הדיגיטלי חשוף כל-כך, ניתן לדעת את כל התשובות מהר מאוד. עם קצת חיפוש וקריאה בגוגל, אתה  יכול להיות כבר מומחה קידום אתרים (לפחות מומחה מספיק כדי לבחור את האדם או החברה שיעשו לכם קידום אתרים אורגני מקצועי ויוכלו לתת לכם תמורה מלאה לכסף שלכם)

רוצים לשמוע עוד?
קידום אתרים אורגני

לפני שמחליטים לבצע קידום אורגני לאתר, כדאי לדעת מהם הגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים כיום

תוכן צריך להישמע טבעי ולא כאילו הוא שם עבור מילות מפתח

רוב האנשים קראו מאמר שנשמע לא טבעי להפליא וכאילו נכתב על ידי חובבן. למרות שמילות מפתח חשובות מאוד בכל תהליך קידום אתרים, אם התוכן נשמע כאילו הוא שם רק עבור מילות המפתח!

משתמשי האתר וכל לקוח פוטנציאלי לא יראו את העסק כסמכות בתחומו. גרוע מכך, מנועי החיפוש הגדולים (כמו גוגל) יקלטו את זה גם והאתר עלול להיענש בירידת דירוגים.

עבודת ON PAGE הינה עבודה שמתבצעת על גבי הדף שעליו מבצעים את האופטימזציה. בשלב הראשון מומלץ לסרוק את האתר על מנת לקבל את הפרספקטיבה הנוכחית על מצב הקידום האורגני שלו במידה ובוצע. במידה ומדובר על אתר קיים שכבר קיימים בו דפים, בין אם דפי מוצרים באתרי ווקומרס ובין אתרי שירות באתרים תדמיתיים. ניתן להשתמש בכלי שנקרא SCREAMIN FROG שבו תוכלו לקבל את כל נתוני ה- META  שבאתר , היררכיה , חלוקת לכותרות, דפי קנוניקל ועוד הרבה פיצ'רים שיסייעו לכם בעבודה הטכנית של הקידום.

כלים נוספים שחשוב להכיר בביצוע העבודה הטכנית לקידום האתר הם לא אחרים מאשר הכלים של גוגל! 

כמו GOOGLE SEARCH CONSOLE שישפוך המון אור על קידום האתר שלכם. כאן הכנו מדריך לחיבור האתר עם הסרץ קונסול

 

עיקר עבודת הOFF PAGE באה לידי ביטוי בבניית קישורים חיצונית בצורה טבעית ונכונה על מנת שהאלגוריתם של גוגל יבין שמדובר כאן באתר מקצועי ואמיתי.

כיום ניתן לרכוש קישורים מהרבה מקורות שאינם מהימנים ויובילו את האתר לקבל עונש מגוגל ולצנוח בדירוגים.

על מנת לייצר היררכיית קישורים נכונה, חשוב תמיד להסתכל לגוגל בעיניים של אדם אמיתי ולא רובוט!

הרובוטים של גוגל מבינים את הערך של האתר ומי באמת היה מוכן לקשר אליו בצורה טבעית. לכן לא מומלץ ל"הפציץ" ברכישת קישורים, אלא לבנות באופן הדרגתי. משולב עם אנקורים שאינם מדוייקים, המובילים לברנד עצמו.

 

תיאור המטא נתונים אמור להיות תמיד ייצוג אמיתי של תוכן הדף

בזמנינו חשוב יותר מאי פעם לוודא שתיאור המטא-נתונים ישקף את מה שנמצא בפועל בדף. אל תשכחו לכלול מילות מפתח רלוונטיות, שכן אלה יופיעו מודגשות כאשר משתמשים יבצעו חיפושים ובהחלט יגרמו להם להתעניין באתר שלכם.

לאחר שימוש עם תוספים רבים כגון YOAST ודומיו , אני יכול לומר שתוסף – RANK MATH עושה את העבודה הטובה ביותר וכולל את האלמנטים הכי נכונים לקידום האתר, או לפחות משמש כתשתית טובה בהחלט.

כיום, לכל אתר מקצועי בדיגיטל יש עבודת סושיאל.

גוגל יודע לתגמל על כך, וכדאי לייצר פלוו עבודה שוטף הכולל כתיבת תוכן עם ערך גבוה וממוקד, הכנת סרטונים קצרים ביוטיוב, ומענה על שאלות המוביל בסופו של דבר לאתר שלכם.

בניית היררכיית סושיאל בימינו הינה דבר שמאוד מומלץ לא לדלג עליו, גם אם ייעשה על אש נמוכה.

לאחר שהגענו לשלב שבו האתר שלנו מקודם אורגנית ומייצר תנועה מכובדת, הגיע הזמן להבין מה קורה מהרגע שמשתמש נכנס לאתר שלנו ועד הרגע שהוא יצא.

נתונים רבים ניתן לדלות שוב מכלים של גוגל בצורה המדוייקת והרחבה ביותר כמו GOOGLE ANALYTICS

היכולות לניתוח נתונים נפרשות בצורה ברורה הכוללת את זמני השהייה של המשתמשים, פילוח לפי מקור ( סושיאל, אורגני , PPC וכד'), יכולת להבין מה קרה אתרי ווקומרס משלב הגעת הלקוח הפוטנציאלי ועד השלב שבו הוא רכש מוצר או יצא ולהבין כיצד ניתן לשפר את אחוזי ההמרה ולשדרג את האתר בצורה מיטבית.

בנוסף ניתן להשתמש הגדרת יעדים, למשל, כמה אנשים לחצו על כפתור הווצאפ או התקשרו, מאיזה דף השאירו פרטים, ועוד פונקציות רבות שחלקן דורשות ידע בכלי נוסף של גוגל – GOOGLE TAG MANGER

בעלי אתרים רבים מתפתים לשמור את כל מילות המפתח הרלוונטיות שלהם בעמוד מרכזי אחד(בדרך כלל בדף הבית). בפעולה כזו הדפים של האתר עשויים להתחרות זה בזה( במונחים מקצועיים יותר – קניבליזציה) על דירוג גוגל, וזה בהחלט משהו שיש להימנע ממנו. מומלץ לבצע חלוקה נכונה של מילות המפתח בדפים הרלוונטיים.

למשל כאשר מדובר על שירותים שאתם נותנים בערים מסויימות, כדאי לבנות דפים ספציפיים לכל איזור, ולא לשלב את כל האיזורים בדף מרכזי אחד.

ישנו ידע רב בגוגל ויוטיוב בכל הנוגע לקידום אתרים אורגני בגוגל!

אך ישנה בעיה אחת, ישנו הרבה ידע שאינו מדוייק, או לחילופין היה רלוונטי בעבר וכיום לאחר שינוי כזה או אחר באלגוריתם של גוגל, אינו אפקטיבי ואף יכול להסב נזקים לדירוג האתר.

כיום ישנם הרבה בעלי מקצוע בתחום קידום האתרים שיודעים לתת סקירה והמלצות על האתר גם במידה והם לא אלה שיקדמו לכם אותו. השקיעו את הכסף שלכם באנשים שקיבלתם המלצות וראיתם אתרים שהם קידמו על מנת לקבל פרספקטיבה נכונה אודות האתר שלכם!

 

 

כיום ישנן נישות שבהם חשוב מאוד לפתוח חשבון בGOOGLE MY BUSSINESS

לעיתים התהליך עצמו מעט מתיש, אך בהמשך ייתכן שתרוויחו ממנו לא מעט תנועה אורגנית.

גוגל נותן את האפשרות להציג את העסק שלכם במפות, וזהו דבר שמשתמשים פוטנציאלים מגיעים אליו על פי מיקום גאוגרפי, כך שגם אם אינכם מדורגים על מילת מפתח מסויימת בתוצאות החיפוש, ייתכן שתוכלו להתברג בה באמצעות גוגל ביזנס!

כמו כן, ישנה אופציה לקבל ביקורות לשירות שלכם, הביקורות עצמם, מעבר לכך שיכולים לשפר את אחוזי ההמרה עבורכם ולייצר מוניטין, מראות לאלגוריתם של גוגל שהאתר שלכם הינו אמיתי ולא קונספרטיבי! והנה קיבלתם עוד כמה נקודות פתיחה טובות לדירוג האתר.

מהו התהליך שמומחה קידום אתרים יעשה? וכיצד לזהות מקצועיות כבר בשלב הראשון שלכם בעבודה עם חברה לקידום אורגני

רוצה לקבל ניתוח לאתר בחינם ?

כל הזכויות שמורות ל A Web

רוצים לשמוע עוד , התקשרו