Eli Krispin

SEO & PPC Manager

הכלי להגדרת אירועים בפייסבוק – מדריך

 

אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לעשות כשאנחנו מקדמים עסק בדיגיטל הוא מעקב אחרי אירועים, ככה אנחנו יודעים לנתח את העבודה שביצענו ויכולים לקבל החלטות לגבי ההמשך. כמו למשל האם הקמפיין שהקמתי טוב מספיק עבורי? (כמובן בהתאם למטרה) או האם אני מצליח לכסות את העלות של הפרסום שלי בעזרת קמפיין המרות שבניתי?.

בפלטפורמות מסוימות כמו פייסבוק, מעקב מאפשר גם להשתמש באופציה שנקראת רימרקטינג או ריטרגטינג, כלומר אנחנו יכולים להשתמש במאגר המידע שצברנו דרך המעקב כדי להכין קמפיינים שיאתרו רק את האנשים שאנחנו נבחר מתוך המאגר, לדוגמא, עשינו קמפיין המרות שמוביל לאתר שלנו והצלחנו להביא 10,000 אנשים לאתר שלנו, מספר גבוה נכון? אבל יש בעיה, רק מספר קטן של אנשים קנה את המוצר שלנו ואנחנו לא מרוצים מספיק, בעזרת המעקב שלנו אנחנו יכולים לפנות לאותם 10,000 האנשים שביקרו באתר דרך קמפיין חדש, ולא צריכים לכלול אנשים אחרים, למהלך כזה יש יתרון גדול, מכיוון שאנחנו פונים רק לאנשים שכבר הביעו עניין במותג שלנו, יש לנו סיכוי גבוה הרבה יותר לגרום להם להגיע לרכישה.

 

אז הבנו שמעקב אחרי אירועים הוא עניין חשוב מאוד להצלחה שלנו בשיווק הדיגיטלי, ואנחנו רוצים לעשות מעקב בפייסבוק. למזלנו, הגדרת האירועים בפייסבוק היא עניין פשוט.

לפני הכל עלינו להטמיע את הפיקסל של פייסבוק באתר שלנו, אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה חפשו סרטון או מדריך שמסביר על כך, אנחנו נעלה מדריך כזה לאתר שלנו בקרוב ונעדכן אתכם גם כאן.

אחרי שהתקנו את הפיקסל באתר שלנו, אנחנו נכנסים למנהל האירועים שלנו.
מאמר הגדרת אירועים תמונה 1
ונגיע לדף של "סקירה כללית", מפה נלחץ על "הפיקסל" שמופיע בירוק (אצלכם יהיה רשום "הפיקסל של" והשם של החשבון שלכם)
מאמר הגדרת אירועים תמונה 2
תגיעו לדף של הפיקסל שלכם, מכאן נלחץ על "הוסף אירועים"
מאמר הגדרת אירועים תמונה 3
יפתח חלון קטן עם שתי אופציות, נבחר "מהפיקסל"
מהפיקסל
ונגיע לדף הבא :
מאמר הגדרת אירועים תמונה 4
נלחץ על "פתח את כלי הגדרת האירוע" ויפתח לנו חלון :
הגדרת אירועים
נוסיף את שם האתר שלנו (זה שהטמענו בו את הפיקסל) ונלחץ "פתח את האתר" ואז נגיע לאתר שלנו.
מאמר הגדרת אירועים תמונה 5
באתר שלנו יפתח הכלי להגדרת אירועים (בירוק) ובו שתי אופציות, "עקוב אחר לחצן חדש" ו "עקוב אחרי כתובת"
נעבור על שתיהן בזריזות. הראשונה "עקוב אחרי לחצן חדש" באדום. כשנלחץ על האופציה הזו נקבל את המסך הבא :
מאמר הגדרת אירועים תמונה 6
בעצם מה שקרה זה שהכלי של פייסבוק זיהה את כל הכפתורים באותו הדף, עכשיו אנחנו יכולים לבחור את הכפתור שאנחנו רוצים לעקוב אחריו ואחרי שנגדיר אותו נוכל לדעת כמה אנשים לחצו עליו, לדוגמא (בתמונה) בחרתי לעקוב אחרי כפתור ההתקשרות עם מספר הפלאפון של הסוכנות שלנו.
בחר אירוע
נפתח לי חלון ובו האפשרות "בחר אירוע" נלחץ עליו ויפתחו לנו כל מיני אופציות לבחירת האירוע שלנו, למשל במקרה שלי "יצירת קשר". לוחצים על האירוע הרצוי ולוחצים "אישור".
ואחרי זה נקבל את החלון הקודם של הכלי להגדרת אירועים אבל עם המעקב שלנו :
אירועים יצירת קשר
וזה הכל, פשוט כבר אמרנו? עכשיו הפיקסל שלנו יעקוב אחרי כל מי שילחץ על כפתור ההתקשרות ונוכל לראות את מספר האנשים שלחצו בדף האירועים שלנו.
האופציה השניה היא "עקוב אחרי כתובת" (בצהוב)
מאמר הגדרת אירועים תמונה 5 1
ואחרי שנלחץ על הכפתור נקבל את החלון הבא :
מעקב אחרי דף
באופציה הזו אנחנו לא עוקבים אחרי כפתור מסוים אלא אחרי כל מי שנכנס לדף מסוים.
זאת אומרת שאני יכול לעקוב אחרי כמה אנשים נכנסו לדף מסוים.
לדוגמא, נכנסתי לדף "בניית ועיצוב אתרים" באתר שלנו (הכלי מאפשר מעבר חופשי בתוך האתר פשוט תלחצו על הדף הרלוונטי לכם כרגיל)
מאמר הגדרת אירועים תמונה 7
לוחץ על "עקוב אחרי כתובת"
כתוב את הכותרת כאן
מעקב אחרי דף בניית ועיצוב אתרים

אני בוחר את סוג האירועי ולוחץ אישור, שימו לב שעכשיו הכתובת שרשומה למעקב היא הכתובת של הדף הספציפי שאני נמצא בו, כלומר אני אקבל מידע על כל מי שנכנס ספציפית לדף הזה.

 

אחרי ההגדרה תופיע שוב תבנית הכלי להגדרת אירוע עם האירוע שבחרנו ונקבל את המידע הרלוונטי לנו בדף האירועים שלנו.

 

כמו שראינו, הכלי להגדרת אירועים הוא מאוד פשוט וגם מאוד יעיל, אנחנו ממליצים בחום רב להשתמש בו על מנת לעקוב אחרי האירועים שקורים באתר שלכם, אפשר לשפר את השיווק הדיגיטלי שלכם באופן משמעותי בעזרת הכלי הזה, שיהיה בהצלחה.

צריכים עזרה מקצועית? מעדיפים שבעלי ניסיון יעשו את העבודה? צרו איתנו קשר.