A-WEB

עדי אלון - מייסד ובעלים של A-WEB קידום דיגיטלי

קידום אתרים בתחום החקלאות- האם זה דומה לשאר הנישות ב-SEO ?

ציבור החקלאים, מודע לעובדה, כי קידום אתר בתחומים הללו עשוי להיות תחום נישתי ופשוט לקידום,

אך מצד שני עלינו לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק בתת הנישה על מנת להתברג לכל ביטויי הזנב הארוך.

מקדמים רבים חוששים לקדם את האתר בביטויי זנב ארוך משום נפח החיפושים הדל בכל ביטוי , ולעיתים אף בכלל ללא נפח חיפושים. אך מי שמומחה לקידום אתרים שמכיר וקידם אתרים בתחום החקלאות יודע כי שם נמצא  “הכסף”. הכוונה היא כי שמילות המפתח של הזנב הארוך הינן מילות מפתח סופר ממוקדות ולכן יש בהו פוטנציאל רב כאשר מתבייתים על עשרות מילות מפתח עם נפח חיפושים קטן, יהיה קל לדרג את האתר עליהן.

לכן עיקר העבודה בקידום אתרים בתחום החקלאות תתבצע בבניית אסטרטגיית ביטויים ובניית היררכיה נכונה.

לצורך העניין, כאשר מדובר על תחום האגרונומיה בתת תחום של סקר עצים , יש להכיר כי תחום זה נוגע לפעילות גיזום וכריתת עצים מכל סיבה העולה על הדעת.

 

קידום אורגני לחקלאים ביחס לשאר הנישות

בשנים האחרונות ישנה חשיבות עצומה למודעות בנושא טיפוח ושמירה על הסביבה, מנקודת מבט אקולוגית שהטבע שומר ומעניק לנו איכות חיים וכתמורה אנו, בני האדם צריכים לשמור על הטבע בחזרה.

עלינו להכיר את תפקידו של מומחה עצים וכי היא  נחשבת למסוכנת ביותר ומצריכה הסמכה מותאמת לתפקיד זה. מכיוון שפעמים רבות ישנו צורך לביצוע עבודות בגובה, צמוד לגגות ואף בצמוד לקווי מתח חשמלי בעלי פוטנציאל לסיכון.

מקדם אתרים שיחקור עוד יותר לעומק את התחום יגלה כי על המומחה עצים לבצע את עבודתו במשנה זהירות קפדנית ופעמים רבות עליו ליידע את הרשויות כדי לשמור על עצמו במהלך עובדתו ואף על השוכנים או העוברים והשבים באזור בו מתבצעת עבודת הגיזום.

 

תוכן מקצועי ואיכותי שיהיה רלוונטי ומתאים לגולשים

כחלק מעבודתו של מומחה עצים, לעיתים עליו לבצע משימות אשר נועדות לתחזוקה, טיפוח של הצומח  או טיפול מונע למפגעים פוטנציאלים על ידי הצומח שיכול לפגוע באוכלוסייה או לשבש את השיגרה.

על פי חוק, באופן ברור ומוחלט לאחר ביצוע פעילות של כריתה או גיזום מוטלת הפעולה לביצוע של ניקיון ופינוי מוחלט של הגזם בצורה זהירה, מבוקרת ומקצועית שאינה תהווה סיכון.

יש לתאם עם הרשויות בביצוע פינוי הגזם ואף בכל רשות מקומית במדינת ישראל ישנם ימים מוסכמים שבהם הרשות מבצעת פעולת פינוי ספציפית של גזם.

יש לעמוד בכללים אלו על מנת להימנע מסיכון של הטלת קנס על ידי הרשות במידה של הפרת הכללים הברורים אלו שעל פי החוק.  

 

קידום תחומי החקלאות,  הינו קידום שבמידה ומתבצע בצורה נכונה בגוגל, יהיה המקום הטוב ביותר לקבל יותר לקוחות באמצעות מנוע החיפוש הנ”ל. 

מה ניתן להסיק?

 

בעידן שבו אין כמעט בעל מקצוע ללא נוכחות אינטרנטית, חלקאים, שמעוניינים לייצר חשיפה איכותית ברשת האינטרנט חייבים ליצור קשר עם מומחה לקידום אתרים. איש מקצועי לקידום אתרים בדגש על קידום אתרים לחקלאים, יוכל לקצר משמעות את חבלי הלידה של תהליך קידום האתר שלכם. מה שאומר שתשלמו הרבה בהתחלה, אבל תשלמו מעט בסוף ( משום שכמות הלקוחות שיגיעו אליכם יכסה פי כמה את התשלום החודשי למקדם האתרים) .