A-WEB

עדי אלון - מייסד ובעלים של A-WEB קידום דיגיטלי

קורס קידום אתרים חינם

לא משנה מה אנחנו עושים – מיצירת תוכן, דרך שיווק דיגיטלי ועד לבניית חשבונות מדיה חברתית – קידום אתרים תמיד מעורב איכשהו. עם זאת, יכול להיות קשה לדעת אם באמת תקבלו הכשרה איכותית של קידום אתרים חינם או מדריך לא כל כך שימושי, שיכלה את זמנכם היקר.

אז ממה כדאי להיזהר ואיך כדאי להתחיל נכון אם אתם מחפשים קורס קידום אתרים חינם מקוון?

השקיעו 10 דקות בחיפוש בגוגל ותוכלו למצוא מאה (או יותר) מדריכים בנושא קידום אתרים. אז אם אתם יכולים לקרוא על כל עולם קידום האתרים בחינם, מדוע שתרצו לשלם כסף עבור הכשרה או קורס לקידום אתרים בתשלום?

ככל שנרצה לחשוב שמדריכי קידום אתרים יכולים לגרום לכל אחד להיות טובים במהירות, קידום אתרים הוא עסק מסובך. זה לא משהו שלומדים ביום אחד, וזה בהחלט לא משהו שלומדים מקריאת מדריך אחד. כמו כן, אין באמת מדריך אחד לכל דבר. רוב המדריכים – מנסים להתמקד מעט בכל דבר, ולחלק לנושאים ספציפיים יותר במדריכים אחרים. אבל גם אז, לכסות הכל זה כמעט בלתי אפשרי.

לקבלת קורס קידום אתרים בחינם השאירו פרטים!

כיצד תוכלו לדעת אם אתם צריכים קורס קידום אתרים?

רוב הסיכויים הם, שאתם רוצים לכתוב תוכן שמייצר בפועל תנועה אורגנית ממוקדת, אך אתם צריכים מומחיות מסוימת בקידום אתרים. בעוד שלפני שנים היה אפשר פשוט לכתוב פוסט בבלוג ולקבל תנועה, עכשיו לכל ענף מתקשר SEO בדרך כלשהי. יש לכך סיבה טובה: מכל מה שאנחנו עושים אין לשום דבר את ההחזר על ההשקעה שעושה SEO.

עם זאת, SEO הוא עדיין מחוץ להישג ידם של עסקים רבים. זה לוקח זמן, מאמץ ואסטרטגיה מגובשת ומתפתחת. כדי לחסוך כסף, יזמים רבים מחפשים קורס קידום אתרים חינם, ובוחרים בגישות שונות בתשלום עבור שיווק תוכן.

 

האמת הקשה היא זו: אם אתם רק מתחילים בקידום אתרים עכשיו, אתם מאחור. זה לא אומר שאתם לא יכולים להתעלות על התחרות בשוק, אבל זה אומר שהתחום מוגדר יותר מבעבר. זה אומר שאתם באמת צריכים להכיר את התחום אם אתם רוצים להיכנס לפעולה. אבל אולי אתם יודעים קצת על SEO – ואולי אתם לא רואים תוצאות.

שישה סימנים לכך שתזדקקו לקורס לקידום אתרים בחינם/בתשלום

קורס קידום אתרים חינם

1. אתם כותבים תוכן, אך התנועה שלכם לא גוברת

ייתכן שאתם מפרסמים תוכן על בסיס שבועי – אבל זה פשוט לא עושה שום דבר כדי לייצר תנועה אורגנית. אולי השקעתם בכך בשנה האחרונה, או אולי רק התחלתם לפני כמה חודשים, אבל כך או כך, התוכן שלכם עומד במקום. אתם לא מדורגים, התנועה שלכם לא עולה ובוודאי שאתם לא ממירים תנועה אורגנית למכירות. אם זה נשמע כמוכם, כנראה שיש לכם את הדחף לגרום לתוכן שלכם לעבוד, אתם פשוט חסרים את הידע. עם קצת הכשרה בקידום אתרים, זה משהו שקל לתקן.

2. אתם מקבלים תנועה, אבל אתם לא ממירים למכירות

אם עמוד ה- Google Analytics שלכם כולו חצים ירוקים, אך אתם עדיין לא מבצעים מכירות, סביר להניח שאתם לא ממקדים למילות המפתח הנכונות – וכנראה שחסרה לכם אסטרטגיה. כמו כן, אתם כנראה גם מדרגים עבור מילות מפתח מקריות שלא עוזרות לכם – ולמעשה עלולות לפגוע בכם, תלוי במה אתם מנסים למכור. במקרה כזה בהחלט שווה להשקיע באימון SEO, מכיוון שמעקב אחר דירוג מילות המפתח שלכם באופן קבוע הוא חלק קריטי באסטרטגיית SEO יעילה. 

3. הייתם מייצרים תנועה רבה, אבל הכל נעלם

בשלב מסוים אולי הייתם נפעמים מהעסק שהפקתם מהאתר שלכם, אך לאחרונה הדברים התייבשו. זוהי בעיה נפוצה. קידום אתרים הוא אינו סטטי. זהו יעד מהיר, והאלגוריתמים של גוגל משתנים על בסיס חודשי. אם הידע שלכם לא מעודכן, באמצעות מספר שינויים, תוכלו להתחיל לייצר תנועה שוב.

4. אינכם בטוחים איזה תוכן אתם אמורים לכתוב בחודש הבא – או בשבוע הבא

אם אתם רציניים בקידום אתרים ואתם יודעים מה אתם עושים, אתם צריכים לתכנן את התוכן שלכם חודשים מראש. אם לא, זה סימן שעליכם לחזור ללוח השרטוט. ואם אתם לא יוצרים תוכן באופן קבוע הממקד למילות מפתח ספציפיות, אתם לא תוכלו להיות מדורגים.

5.  אינכם בטוחים כיצד למצוא מילות מפתח שאתם באמת יכולים לדרג עבורן

אולי אתם יודעים למצוא מילות מפתח – אולי אתם יכולים אפילו לכתוב תוכן מרתק. אבל מכל סיבה שהיא, אתם פשוט לא יודעים לאילו מילות מפתח אתם צריכים למקד ואתם לא יודעים על אילו משתנים להסתכל. האם מחיר לקליק חשוב? איזה נפח עליכם לחפש? האם הדירוג התחרותי של SEMrush שונה מ- Moz? אהרפס? או ממתכנן מילות המפתח של גוגל? למצוא את מילות המפתח הנכונות זה אמנות ומדע. תוכנית הכשרה טובה של SEO תהפוך אתכם למומחים.

6. אין לכם מושג כיצד ליצור קישורים נכנסים לתוכן שלכם

אתם יודעים למצוא את מילות המפתח הנכונות ותוכלו לכתוב תוכן מהשורה הראשונה, אבל אתם עדיין לא מתקדמים לשום מקום. אתם יודעים שקישורים נכנסים הם דרך לגרום לתוכן שלכם לדירוג מהר יותר, אך אינכם יודעים להשיג קישורים נכנסים איכותיים. אימון לקידום אתרים לא נועד רק ללמד אותכם לכתוב תוכן או למצוא מילות מפתח – אלא גם להראות לכם כיצד להשתמש בטכניקות השיווק הטובות ביותר בכדי לגרום לתוכן שלכם לנוע ולעשות את העבודה בשבילכם.