A-WEB

עדי אלון - מייסד ובעלים של A-WEB קידום דיגיטלי

טיפים לקידום העסק ברשת

כבר בשלבים הראשוניים ביותר בשיווק העסק, אנו עשויים להיווכח בעובדה שחשוב שנפנים – ביסוס המותג שלך בפלטפורמות הדיגיטליות היא קריטית. בעולם בו הפלטפורמות הדיגיטליות משמשות אותנו כמעט לכל פעולה יום-יומית שלנו, העסק שלך חייב לשמור על רלוונטיות ולספק את המענה הנוח, הנגיש והמעניין ביותר לקהלי היעד שלך. בניית מודעות למותג באמצעים דיגיטליים היא הכלי היעיל ביותר כיום לעמוד בתחרות השיווקית האינטנסיבית המאפיינת כיום את עולם העסקים ולהישאר תמיד צעד אחד לפני כולם. עם זאת, בנית אתר אינטרנט או הקמת דף פייסבוק אינה מספיקה. כדי לחשוף את המותג שלך לעיניים הנכונות ולהגדיל את היקף המכירות שלך, נדרש איש תוכן מקצועי ומנוסה שיסייע לך לקדם את האתר ולהעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש.

אני מניח שאם הגעתם לכאן וחיפשתם בונה אתרים, כנראה שיש לכם עסק שאתם רוצים לקדם באינטרנט, מה שאומר שבהכרח תצטרכו גם מקדם אתרים. אז רגע לפני שאתם מתחילים להתבלבל , ומחפשים יומם ולילה איזה פרילנסר וורדפרס מקצועי שיבנה לכם את האתר שאתם חולמים עליו, תנו לי לנסות לעשות לכם קצת סדר בעניינים, ולחסוך לכם אנרגיה וכסף מיותרים.

מערכת יחסים קרובה עם הצרכן

במחקרים שנערכו נמצא כי מעל ל-75% מהצרכנים, גם בגילאים מבוגרים, משתמשים בפלטפורמות דיגיטליות כאמצעי הרכישה העיקרי והמועדף שלהם. ההיצע המגוון, חוויית הקניה הנוחה בלחיצת כפתור והאפשרות לקבל מידע רב על המוצר בטקסט, תמונות וסרטונים, הפכו את האינטרנט במובנים רבים לקניון עצום ממדים וחסר גבולות. אם בעבר כשנאמר אודות האינטרנט “כל העולם בקצות אצבעותיך”, הכוונה הייתה למידע, הרי שהיום ניתן לקבל ממש את כל העולם, פיזית, הישר אל דלת הבית ברכישה מקוונת נוחה.

עם זאת, להציע מוצר טוב במחיר משתלם כבר מזמן אינו מספיק. תשומת הלב של הצרכן הממוצע מוקדשת לנו בין 2-5 שניות בממוצע ולכן, חשוב שנצליח להחזיק אותו אצלנו. הצרכן הדיגיטלי רוצה שנעניין אותו, שנבדר אותו ושנספק לו חוויית גלישה עם ערך מוסף. לכן, מקדם אתרים מקצועי יידע כיצד לפתח עבורך נכסים דיגיטליים מעניינים ומושכים שיביאו אל האתר שלך משתמשים רבים ויחזיקו אותם לאורך זמן. משתמשים כאלו, הופכים בסופו של דבר ללידים חמים ואיכותיים במיוחד שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות חוזרים.

כיצד לדבר אל המכונה

אין ספק שבראש ובראשונה, חשוב ללמוד כיצד לעצב את האתר ואת כלי השיווק השונים כך שיחזיקו את המשתמש בתוך המשפך השיווקי המוקפד שבנינו עבורו. עם זאת, ישנו היבט לא פחות חשוב בקידום SEO – התאמת האתר לדרישות מנועי החיפוש. כיום מנועי החיפוש שולחים באופן קבוע “זחלנים” (בוטים), שסורקים אתרים בכל רחבי הרשת ומדרגים את האיכות שלהם לפי קריטריונים רבים. הטמעת מילות המפתח המתאימות בתכני האתר שלך, עיצוב האתר כך שיהיה רספונסיבי ועם חוויית משתמש גבוהה והקפדה על תוכן איכותי, עם קישורים חיצוניים וחלוקה נכונה לפסקאות, תסייע לך לקדם את האתר שלך באופן אורגני. אתרים שעומדים בצורה מופתית בדרישות מנועי החיפוש ודואגים לשפר באופן תדיר את אופטימיזציית האתר, ימצאו את עצמם במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

עבודה בכל החזיתות​

כדי לנחול הצלחה בקידום האתר, חשוב שנשתמש בכל הכלםי שעמודים לרשותנו. מקידום ממומן בשרתות חבריותיות וב Google ads ועד לקידום אורגני האיטי והבטוח, ישנו ארגז כלים נחרב ברשתותו של מקדם התארים. כאיש המקצוע המתאים עומד לרשתוך וזמין לך, ניתן לקחת את העסק שלך לגבהים שטרם הכרת.

seo 1